Onsdag!

Usch är bara så himla trött! Har sovit nu vid lunch. Gick inte att sova tidigare för hundarna förde ett himlans liv. Var det inte gnäll om mat så var det gnäll om vatten, var det inte gnäll om det så ville dom gå ut. Så ja, min syster har haft och göra idag. Stackarn och hon som inte har mått så bra. Varit trött och hängig (tror jag det var) Och vet ni? När mamma åkte till jobbet så hörde vi någon som krafsade om och om igen, och skällde om och om igen. Vi trodde det var den ena hunden (Bozz) för han har lite så kallade seperationsångest när någon åker.
Och syrran sa åt honom om och om igen att hålla tyst.
Sen upptäcker hon att mamma har råkat stänga in honom på toan. Haha! Lilla krake!

Jaja nu ska jag strax försöka plugga lite. Har ganska så ont men tänkte försöka ändå. Bättre ett tal än inget. Sen tror jag även att det är dags för mat!
Hörs sen!



Årets pepparkakshus som mamma b.la ville att jag skulle delta i. Men sa åt henne att glömma det för jag kommer råka förstöra allt. Så jag slapp!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Har läst din blogg ett tag och beundrar dig. Du verkar ha det tufft men du låter aldrig negativ!

Du får ursäkta att jag frågar detta och du behöver inte svara..

Hur ser din framtid ut? Kommer din sjukdom förbättras eller försämras? Är den dödlig? Låter som du har mkt problem med "stumpen" som du kallar den, kommer det bli bättre och helt läkt någongång?

Många stora kramar till dig :)

2010-12-15 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0