Min torsdag!

God natt! Typ! Eller god kväll!
Snart är torsdagen slut och det ska bli toppen skönt!
Hemma har jag typ försökt sovit hur länge som helst. Har varit jätte trött verkligen. Men jag somnade väldigt sent så jag har väl mig själv att skylla.. Då jag har varit vaken hemma (emellan åt) så har jag packat och gjort mig iordning som vanligt för att åka till sjukhuset. Kan lova er att jag var så trött att mina ögon gick i kors nästan. Mamma frågade typ om jag var trött hela tiden. Haha!
Jo det kan man säga att jag var.
Sen väl på sjukhuset så har jag bara tagit det lungt tills pappa och Annabelle kom på besök. Hon hade lagat Fillipinska vårrullar till mig som var super goda och så hade hon med sig nå Juice liknande grej från Fillipinerna som jag fick smaka. Allt var super gott!
Och som ni kanske förstår så är Annabelle Fillipinsk. Jätte mysig tjej!
Dom var iallafall här en stund. Vi tittade på Americas funniest home videos b.la och pratade.
När dom hade åkt så tog jag prover. Mitt blodvärde var lågt som vanligt. Så ska få två påsar blod. Den första tickar på nu. Synd att allt bli mitt i natten men vad har jag för val? I och för sig är det inget jag ska passa imorrn förutom omläggningen och där kan man ju vara trött. Ska ju ändå sova liksom.

annars ikväll har jag duschat och tittat på TV. Inte mycket bra som går nu för tiden men men. Jaja nu ska jag ta mina mediciner och sen kolla på film. God natt med er!

Två bilder på pappa och Annabelle





Jag vet pappa att jag sa en bild men kunde inte bestämma vilket. Dom båda är så fina på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0