Hm.. Konstigt?

En sak är väldigt konstigt om man tänker efter. Jag är skit trött på att hela tiden behöva ta en massa tabletter mot olika saker. Har en medicinpåse bredvid mig, det känns som om jag ständigt behöver ta mina mediciner och det är jag så trött på.. Va skönt det skulle vara att slippa allt!
Men jag vet att jag skulle inte klara mig utan dem. (nu menar jag inte att jag är beroende av dem så tolka inget fel) men det mesta av dem är smärtstillande och det skulle jag inte klara mig utan så därför är det ju ändå bra att det finns.. Men det är ändå konstigt att man tycker det är jobbigt med en massa tabletter!



Ni anar inte hur många jag minst tar på en dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0