Grattis Jay!

Igår gick IDOL finalen på TV. Jag såg inte första halvtimmen ungefär för jag satt i taxin påväg hem.

Men årets IDOL vinnare blev som jag ville, Jay Smith!



Nu säger jag bara som jag tycker men jag tycker Jay är en värdig vinnare trots det som har stått i tidningarna om honom o.sv. Lyssna bara på hans röst? Den är helt otrolig!
Jag tycker inte Minnah borde ha fått stått i finalen. Hon hade åkt ut en gång och då tycker jag inte att dom ska få chansen att komma tillbaka. Men eftersom Alice valde att hoppa av så fick Minnah komma tillbaka för hon var den sista som åkte ut. TV4 och Idols regler antar jag men jag týcker det är fel.

Vad tycker ni?

En låt han bl.a sjöng i finalen!

 

 

Printad från Aftonbladet kl: 00.16

 

"Printad från en intervju"

 

Hoppas han firar med en fet grogg nu då!


GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: jaana

Han e en Natur begåvning

2010-12-11 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0