Det som har hänt den senaste tiden

Torsdags: Pilla var på besök till sjukan. Hon hade med sig underbara fina presenter från Thailand som hon har varit i, i 2 veckor. Hade saknat henne så mycket. Vi hade intet setts på ett tag innan men nu fick jag träffa henne! Hon var brun och fin
När hon var på besök så hade hon även med sig cocosbollar. Ni vet såna med skum i. Dom är ju så goda! Minns att maten inte var någon höjdare i Torsdags på sjukhuset. Fick chickennuggets med potatis! Så jag käckade upp klycklingbitarna och cocosbullarna. Vi pratade lite och så när hon var där. Fick se bilder från Thailand som hon visade. Och gud vad fint det verkar vara. Vill också resa dit!

Detta fick jag av Pilla:



Godis! (super goda)



En super fin klocka. (vart suddig på bild)



En super fin solfjäder!



Tallrick/bricka med bestick + En liten "förpackning" man kan lägga besticken i. Jag kommer nog mest använda den till godis och snacks! 



Detta var toppen på besticken!

Tack så jätte mycket Pilla för allt!


Fredagen: Finns väl inte så mycket att säga mer än att jag hade omläggning som vanligt och samtidigt under narkosen så kom tandläkarn dit och lagade lite hål. Det kostar ju sen efter nyår så vi fixade allt nu innan. Så nu är det skärpning. Måste sköta mina tänder och ta hand om dem!

Lördagen: Johanna kom hem till mig på besök. Super trevligt! Hade inte träffat henne på länge så det var kul att se henne igen. Vi pratade, Skrev lite filmtips från en GINZA katalog som jag lånade hem från lekterapin. Så ska lämna in listan på tisdag då ena personalen kommer därifrån.  Sen har vi pysslat och tittat på TV. Mysigt med besök! Tack för den dagen Johanna!

Söndagen: Har jag inte gjort någonting. Varit hemma och tagit det lungt. Mamma, Sanna, Pilla och Sannas kille var iväg på Julmarknad och jag var hemma med Nalle. Tittade först på Reprisen av IDOL och sen när det var slut så försökte jag sova. Missade nämligen början av idol i fredags för satt i taxin påväg hem från sjukhuset då.
Men somsagt efter försökte jag sova. Skönt när det var så tyst hemma och jag var ensam. Men sen hör jag någon vid dörren och tänker "va fan nu då?" Så är det min mormor som kommer. Hade ingen aning om att hon skulle komma och mamma kunde ju ha berättat det - men nepp! Så sen blev det inte mycket sömn. Låg bara och blundade för hörde att hon gick ut till köket med Nalle i släptåg.. Hon sa att hon skulle sitta där och vänta på mamma. Jag tänkte bara "jahapp!"
Sen kom Mamma hem med mat från Donken. Gott det var men tråkigt nog hade jag ätit halva "påsen" med pommes och sen tappade jag den i golvet. Toppen!



Fick en Julstjärna av mormor! Ska försöka övertala någon att sätta upp den i fönstret i rummet här.

Ja, det var mina senaste dagar. Nu blev nu lite uppdaterade! Är så dålig på att blogga nu förtiden... Ber om ursäkt! Men oftast så orkar jag inte fast jag egentligen vill och ibland känner man ingen lust till det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0