Natti natt!

Nu ska jag försöka sova. Klockan är mycket och jag ska upp med tuppen (typ). Har omläggning kvart över åtta. Så måste få lite blund. Och som ni kanske förstod så är jag på sjukhuset igen.
Igår hade vi möte hemma och det vart ganska lyckat tror jag. Dom var mycket trevliga. :) Dock var jag skit trött imorse. Kunde inte somna den natten till igår.
Halv tre igår åkte jag till sjukhuset. Det var riktigt ddåligt väder men jag tycker det är mysigt med åska :)
När jag kom fram till sjukhuset så togs det prover. Mitt blodvärde var bra så jag skapp blod :D
Det låg på 92! Toppen!
Annars har jag inte gjort så mycket annat igår. Kollat på TV i stort sett.



Sån önskar jag mig! En PEZ grej i storlek XXL! Den var cool!

Nu ska jag ta insomningstablett och sen släcka. Hoppas jag piggnar till tidigt sen idag efter för då kommer Carro! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0