Mobil blogg - god natt

Skriver nu på mobilen. Brukar inte lyckas med det nu för tiden för det brukar vara så segt och det kommer gärna upp 'kommunikationsfel'. Men nu så gick det. Hoppas ni kunde läsa förra inlägget utan å ä och ö. Det vart något fel och det var bara där på blogg.se. Drygt! Jaja. Idag har jag haft omläggning. Vart sent som bara den. Kvart över två åkte jag till op. Innan så kom en tandsköterska från tandvården och vi gjorde min Tandbehandling. Tänderna såg okej ut tyckte hon. Dock hade en fyllning gått upp så jag har världens hål i tanden pga att den är borta. Sen efter när hon hade varit där så var det bara att vänta och vänta och vänta tills jag fick åka till op. OM jag längtade. Det var så blött och obehagligt innan. Blä! Kollade på Prinsessan (film) och fick tiden att gå lite. Den filmen var bra. Någon mer som har sett den? Omläggningen gick bra. Men resultatet blev väl inte så bra. Hade Skit ont efter och fick smärtstillande hela tiden på uppvaket. Det gjorde att jag typ somnade flera gånger. Sen vaknade man och hade ont igen. Fick smärtstillande och somnade igen osv.. Typ.. Eftersom jag kom in så sent till op så kom jag tillbaka till avdelningen ganska sent. Åkte hem 22:05 istället för 20.05. För var så trött och hade väldigt ont. Mamma och jörgen kom förbi en sväng till sjukan och vi tittade lite på fångarna på fortet. Det är kul att det har börjat igen. Igår var dom riktigt duktiga som fick 38000 eller om det var 39000? Kul att dom gav det till barn cancerfonden både idag och igår. Det behövs verkligen. Jaja. Pga att jag Bloggar via mobilen nu så blir texten som en klump, hoppas ni kan läsa det. Kanske bättre så än det förra inlägget. Haha! Jaja. Ska göra mig i ordning för att snart sova. Natti natt! Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0