Min tråkdag..

Vilken tråkig dag jag har haft idag. Sovit länge och det var självklart väldigt skönt måste jag medge. :) Men vaknade runt lunch och hade jätte ont. Det var inte alls kul. Tur att man skulle ta sina mediciner klockan 12 då och värken avtog sen. Så jag var smärtfri igen! Super!
Idag har jag verkligen inte gjort någonting.. Bara slappat och glott på TV. Det va inget intressant på TV heller men men.
Nu på kvällen har jag haft ont igen.. Det är så tråkigt att ha ont. Värken kan komma så plötsligt och sen kan det göra skit ont. Och det varar ganska mycket hur länge man har ont. Ibland är det bara om man råkar spänna sig och ibland kan man ha ont jätte länge.
Nu dessutom känns det väldigt obehagligt i stumpen. Det är blött och det vätskar. Färgen ser ju inte mysig ut. Den är typ brun och luktar blä! mysigt va? ;)
Så detta ska jag ha tills på tisdag. (Nu ska jag väl inte ta ut något i förskott) Men det är troligen ännu värre imorgon. Det har varit så hittills. Men skönt att man ska till sjukan imorrn.
Men jobbigt att behöva vara orolig till dess. :/
Nu ska jag tjata på mamma om något att dricka. Är super törstig! Sen måste vi linda för dom har kanat lite och blivit lösa.. Sånt som måste göras varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0