Måndag!

Måndag och ny vecka..
Innebär visit till sjukhuset igen. Åkte som vanligt halv tre till sjukhuset. Hemma har jag inte gjort så mycket alls. Packade om allt som skulle till sjukhuset i en ny väska som jag fick då jag fyllde år. En rosa resväska i bag form eller vad man nu ska kalla det. Super söt!
Kan visa bild någongång kanske :)
Jaja när jag kom fram till sjukhuset kom världens skur. Så man fick en dusch av naturen. Men tur jag inte var ute så länge. Jaja.. Har igentligen inte mycket att säga för mina dagar ser i stort sett likadana ut. Men ni verkar ju stanna kvar och läsa ändå märker jag! Hihih!
Just ja, idag när jag var hemma så fick mamma för sig att ringa till ON OFF och fråga hur mycket dom skulle ha för min dator (hur mycket det kostade att laga alltså) Den hade varit klar ett tag. Sen i Juli faktist men vi har inte trott att vi har haft pengar att hämta ut den. Men så säger dom att det bara är att hämta den.
Jag fick min dator via organisationen "min stora dag" och dom hade skaffat försäkring på den. Så räkningen hade dom skickat till "min stora dag". Det var ju super kul! Äntligen har jag min dator igen! Min Underbara snygga dator. Ett plus på kanten är att allt är kvar dessutom! :D Var nämligen lite orolig för har skit mycket på datorn. Typ 40 filmer, alla Sims2 spel, foton, videosar, musik och så.

Nog pratat om datorn. Ikväll har jag fått blod. Mitt HB låg på 81 så har fått en påse blod och jag har kollat på fångarna på fortet. Bönderna vann! Kul att dom skänkte pengarna till just "min stora dag".
Det behövs verkligen. Så många barn som är sjuka och kämpar med olika sjukdomar som kanske inte får uppleva något roligt och har drömmar att göra något. Har själv fått gjort grejer via min stora dag! Två konserter och datorn + en massa DVD filmer som jag fick med datorn.

Jaja, Nu ska jag kika runt på nätet och bara njuta av att få knappa på min dator och ingen annans! Min är bäst!





Min älskade dator! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0