God natt!

Ska väl snart sova. Fyller 19 idag och vill vara utvilad till på dagen. Bästa Carro kommer på besök b.la! <3 Mormor tror jag också skulle komma och gratta. Sen vet jag inte vilka det är som kommer. Men det blir nog trevligt! :)
Och igår (klockan är efter tolv) fyllde pappa år. Hehe, han fyller dagen innan mig! :P Hoppas han har haft en trevlig dag!
Själv så har min lördag inte varit så bra. Har varit otroligt trött trots att jag sov länge. Sen har jag haft ont lite här och där... Huvud och stump mest. Har väl inte varit på den bästa humör man kan ha. Men hoppas Söndagen blir bättre!

Har inte så mycket mer att skriva. Hoppas ni mår bra och sover gott! Själv så ska jag försöka sova som en kung inatt och fram till klockan 12 :D Haha!


Kommentarer
Postat av: muffins

Stort GRATTIS på födelsedagen!! hoppas då får en bra dag :) kram

2010-08-22 @ 09:28:34
Postat av: Marie

Ha nu en så bra födelsedag du bara kan.....hoppas värken håller sig bortaidag...GRATTISkramisar

2010-08-22 @ 09:49:56
Postat av: Malin

grattis sara, hoppas att du får en bra födelsedag :) / Malin, saras syster !!

2010-08-22 @ 12:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0