God natt!!

Nu ska jag läsa och alldeles strax sova. Det kommer nog gå bra fast jag har sovit halva dagen idag. Hade idag omläggning och det gick jätte bra. Min favorit är ju tillbaka! Skojjade med dom på OP i fredags om att jag ska fira att han kommer tillbaka. Hehe!
Ena som var med och sövde mig i fredags var med idag igen och hon frågade mig om jag hade firat :P Men det hade jag ju inte. Det var mest på skoj. Är glad att han är tillbaka och kommer lägga om mest av alla kärlkirurger.
Sen har jag typ mest sovit hela dagen fram tills eftermiddagen. Smsade Carro och sa att jag var vaken ifall hon orkade ta sig till sjukan men det blev inte så och ni behöver inte veta varför ;) Men vi ses en annan gång Carro!
<3

När jag åkte hem så pratade dom på radion om en människa som var påväg ner gående från en avfart till E18. Jätte mysko! Där ska man ju inte gå. Det finns verkligen människor till allt! Haha! Vi körde E18 hem. Det är ju en stor motorväg för er som inte vet. Och då såg vi (chaffisen och jag) mannen som gick på E18. Jag fattar inte varför polisen inte plockar upp honom. Där ska man ju inte få och vart kan han vara påväg? Hah!

Kom hem tillslut. Fick vänta en bra stund på bärhjälpen men den kom och sen fich jag Pizza! Mumma! Nu ska jag ta mina mediciner och sen får jag se om jag kommer läsa. Är ganska trött. God natt! Kramkram



Den läser jag

Kommentarer
Postat av: Joseé

Sv; så lite så :) Hur mår du idag då? Hoppas du får en bra dag :)

2010-08-11 @ 07:39:21
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0