Tråk dag

Usch vilken tråkig dag man har haft idag. Sov länge som vanligt vilket såklart är super skönt. Ärligt talat för hade jag vaknat tidigt så hade jag inte vetat vad jag ska göra. Så sova är en bra sak!
Sen har jag inte gjort så mycket annat än kollat på film. Började kolla på Ice age 3 men den var ganska tråkig. Ska väl se den nån gång. Sen har man glott på nätet. Igentligen inget speciellt. Kollat in dom bloggar som jag brukar titta in.

Nu kollar på på filmen 2012. Tog en liten paus nu bara.. En bra sak är att jag har mått hyffsat bra idag och det är ju skönt. Dock börjar det göra ont nu. Känner mig även super törstig. Vet inte varför. Ska be om att få lite vatten. Tror mamma lagar mat så sen blir det väl och äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0