Torsdag

Mamma väcker mig runt tolv, halv ett och frågade om jag vill ha mat. Hahah skit trött var man ju och inte speciellt sugen. Men det tog inte så lång tid tills man var det. Fick sjömannsbiff (heter det så?) till mat. Gott!  :)
Annars har man inte gjort så  mycket hemma. Packat till sjukhuset och sen åkt hit.

Här har pappa och Pilla varit på besök. Pappa kom först och Pilla lite senare. Fick mat av henne. Från donken, mycket gott! :DTAck!
Vi gjorde inte så mycket när dom var här. Pratade lite, bla om Vulkanutbrottet på Island. Hemskt men samtidigt måste väl dom få utbrott dom också! Höhöh!. Pilla var här en kortis idag.

Just nu får jag blod och ser på Sveriges värsta bilförare. Hb:t låg på 80. Så jag ska få en påse. Mamma kom nyligen, hon väntar på att få linda om min stump. Det behövs men jag vill blogga först ;)Hähä! Hon kan gott få vänta!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (det goda är att få det omlindat) :D Haha

nej usch vilket snurrigt inlägg det blev nu. Sorry för det men jag vet igentligen inte vad jag ska skriva ärligt talat.
Min blogg blir bara tråkigare och tråkigare.

OBS!
Ni som har mitt nummer och ej comviq. Tänk på att ni inte får svar av mig om ni smsar för jag har inga pengar kvar på telefonen men har comviq kompis kvar i 2 dagar till så smsa kan jag göra till comviq nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0