Söndag!

Usch snart är påsklovet slut. Jag har väl inget och klaga på igentligen. Går knappt i skolan för det funkar inte så bra. Så jag pluggar på distans. (pga sjukdomen)
Idag är det söndag och jag har inte något speciellt alls. Varit hemma själv ett tag tidigare idag och sov. Skönt att ingen störde ^^
Sen har jag kollat på Patrik 1,5. Sett den förut men den är bra. Hunden Bozz har man även stört sig på, Han plockar runt på alla mjukisdjur, River ner grejer och bits. Men det är i och för sig något som hör till en valp. Han är bara elva veckor tror jag. Super söt.

Någon som kan tipsa om bra filmer? Helst komedi, drama, skräck eller såna typiska tonnårsfilmer. Skulle vara kul! Gillar filmer ganska mycket, är en riktig filmmänniska. 
Jaja nu ska jag fixa lite här. Vart skit törstig och börjar bli hungrig. Hade gott!



När man ser honom sådär (som på bilden) är det svårt och tro att han kan vara så busig och bossig mot dom stora grabbarna (våra två labradorer) :) <3

Kommentarer
Postat av: marina hörnicke

the blind side, asbra film som berör

2010-04-11 @ 19:22:45
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0