Omläggningsdag!

Idag är det tisdag. Men det vet väl ni alla om? ;) Hehe!
Men eftersom det är tisdag så innebär det omläggning för mig. Fick tidig tid idag till OP. Redan tio i tio fick jag vara där. Igentligen är det eftermiddagstid på tisdagar men jag fick tidig för det kom lite folk från "Team Picasso" (från körslaget) som uppträdde på sjukhuset :) Kul tyckte jag och dom är himla duktiga. lite tråkigt att inte självaste Marie var med. Men det gjorde inget.
Dom sjöng några låtar. Bl.a den Michael Jakson låt som dom sjöng i TV sjöng dom. Minns inte namnet på låten. Dom gjorde även samma dans steg som på TV. Skit duktigt och det ser så coolt ut när alla gör det samtidigt! :D
Sen fick man kort på hela grupper och autografer från dem som var på sjukhuset. Dom är ju inte så kända men det kan va kul ändå - som ett litet minne...typ

Efter det så har jag bara sovit hela dagen. trött efter narkosen. Men nu så... Är jag HEMMA! Wihhuu! Kollar på något tråkigt program på 4an och är skithungrig. Har ätit två dubbel rånsmörgås idag och bujong till. Inget mer. Dags och få något i sig känner jag. Funderar även på en grej. Jag har en uppsats som jag gjorde förra året (skoluppgift) Om en dag som man aldrig glömmer och jag skrev om den stora blödningen jag fick en sommar. Funderar på och lägga ut den i bloggen för er som vill läsa och kanske är nyfikna. Texten är inte så kort men den är inte så lång heller. Vi får se om den kommer ut. I så fall gör den det inom dom närmaste dagarna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0