Omläggningsdag

Har haft omläggning nu. Halv 9 fick jag tid. Omläggningen givk bra som vanligt med jag hade himla ont efteråt på uppvaket. Fast dom gav mig så mycket så hälpte inget typ. Möjligtvis i fem minuter, sen kom smärtan tillbaka. Fick även något som gjorde att man kunde somna, det hjälpte bättre.. Men det är bättre nu med allt.

Upptäckte dock på rummet att det var blod i ljumsken och på mina kuddar. Inte mycket men man undrar vad det kom ifrån. Stig och en narkosköterska kom för att fixa till det med lite blodstillande och så. Hoppas det är bättre nu.

Även folk från hjälpmedelscentralen kom och visade en rullstol som jag kanske ska få. Den verkar mycket bättre än den jag har nu hemma. Den hemma vickar skitlätt. Det gör inte den dom visade. Hoppas jag får en sådan :)

Nu ska jag vila lite. Är skit seg av narkosen och mina mediciner jag fick där. Är även smått förbannad. För dom bytte nål på OP idag och nu har dom satt så nålen "kommer" från armhålehållet. Så slangen som sitter i nålen har jag alltså i armhålan.. -.- Suck!
Hur tänkte dom när den sattes dit? Fan oskönt och ha en slang i armhålan.

Jaja.. Det går inte och göra något åt det nu.. :( Ska vila! Hörs nog senare1



Ser ni det där röda strecket jag ritade dit? (ganska otydligt) Det är den slanglängden som jag kommer få ha mot armhåle hållet.. Men jag får försöka tejpa till den på något vis. Jag menar det är ju en bit och ha annars dinglande i armhålan.. (haha på bilden ser jag värsta trött ut) x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0