Mobil Bloggar

Slänger snabbt in ett inlägg tänkte jag. Är på sjukhuset. Har tagit en massa prover för jag mår inte så bra. Har haft feber inatt hemma. Förmodligen är det stumpen som krånglar. Ingen feber idag vilket är skönt, men tempen ligger lite högre än normalt. Även hb har tagits. Det låg på 80. Och min gräns är 80 för blod så jag ska få en blodpåse. Just nu kollar jag på dom stora människorna som tränar på kanal fem. Heter det big losers? Sen klockan åtta ska jag se på top model. Orkar inte så mycket annat. Är helt slutkörd och vet inte varför. Dessutom krånglar stumpen. Vet inte om det blir någon mer inlägg idag. Hörs nog imorrn! Hoppas ni mår bra alla! Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0