Mobil blogg

Nu är man hemma! Wih! Mådde bra i morse så då fanns det ingen anledning att vara kvar. Men det är skönt att vara hemma. Haha det är full action på en gång. Hundarna blir Skit glada över att man har kommit hem. Bozz blev så glad att han kissa på sig! ^^ han är sån. Blir han glad så kissar han. Konstig hund det där. Hemma väntade även mitt sjätte påskägg. Från mammas jobb. Jätte gulligt! Lite mer än ett halvt kilo lösvikt skulle jag tippa på. Gott! Så nu har man fått ett av mamma (fast det var en hello kitty skål med godis i), två av sjukan, ett av Pilla, farmor och nu det sista (tror jag, men det vet man aldrig haha nej då) av mammas jobbarkompisar. Tack alla för äggen! Nu ska jag äta godis! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jaana

Lyxit värre=)

2010-04-10 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0