Mobil blogg - denna eviga väntan

Jag är så uttråkad så det är inte sant. Väntar på att få åka till op. Men vi har inte fått någon tid så det kan bli om en halv timma, det kan ta två timmar. Vet ju inte. Riktigt drygt. Vill få detta gjort nu fast det inte är min favorit som lägger om. (Tror han är ledig) ja ja. Annars idag har jag inte gjort något. Sovit till tio. Sen har doktorn varit in och kollat hals,kännt på magen, lyssnat på hjärtat och så. Med tanke på att jag har feber hit och dit. Nu ska dom prata om man ska göra odlingar. Sen har även clownerna varit in och hälsat på. Alltid lika kul med besök från dem. Dom sjöng och fjantade sig. Hihi! Jaja nu ska jag fortsätta vänta. Bara ligger och glor upp i taket i stort sett. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0