Min Torsdag

Vilken dag man har haft idag. Eller den har ju varit som vanligt men jag har varit otroligt trött. Inte kul men nu börjar man piggna till.. Suck bra va?
Min dag började med att jag drömde två mardrömmar mellan klockan sex och halv elva. Hemskt! Drömde att någon ville mörda mig. Är det någon som vet varför man drömmer om mord? Jag gillar inte det.

Kvart i elva (tror jag) kom mamma in med frukost men det sket jag i och fortsatte sova. Hihi! Eftersom det är torsdag så innebar det att fixa och packa inför sjukhuset som vanligt och sen åka kvart i tre. Inte skönt och komma ut alls. Kallt som satan och regn. Vill ha tillbaka det fina vårvädret.

När jag kom till sjukhuset så togs det prover ganska direkt. Idag låg provsvaren bra :) Sen strax efter kom Carro förbi en sväng. Min älskade vän! <3 Kul att du kom. Vi gjorde inte så mycket. Kollade in varandras mobiler efter roliga grejer, löste korsord och pratade. Men med henne behöver man inte göra något gämt. Tycker det är kul med hennes sällskap bara!

Sen har man duschat, glott på TV. Sveriges värsta bilförare och lyxfällan fick jag titta på idag. Idag korade dom även sveriges värsta bilförare. Det var spännande men jag vet inte om jag tyckte det vart rätt..
Jaja nu ska jag snart käka något innan jag börjar fasta. Sen läsa lite och göra mig iordning för natten. Har ni haft en bra dag? Puss!

Kommentarer
Postat av: marina hörnicke

har fixat ett konto o ska börja buda på din väska:D

2010-04-22 @ 22:35:19
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0