Min onsdag!

Usch vad jag känner mig uppblåst. Har precis ätit tacos och tittat på andra avenyn. Mamma har ju en tendens att gör stora tacos med bröd :P Hehe men gott var det!

Idag har det inte hänt så mycket. Sov skit illa natten till idag. Har ju kuddar under ena knät och två kuddar under stumpen. Vaknade flera gånger av att dom åkte omkring. Sen vaknade jag även några gånger då jag fick ont i benen runt svanskotan. Jag är så benig där och madrassen är väldigt hård så det kändes några gånger.

Så jag lyckades sova hela förmiddagen på sjukhuset. Mamma kom tidigt på eftermiddagen och hjälpte mig att linda. Sen beställde hon taxi så jag kunde åka hem men fick ingen buss förän fem över halv sex. (Det känns som om man typ är hem och vänder) Ska ju åka dit kvart i tre imorgon igen. Tur man har frikort och inte behöver betala något ^^

Jaja hemma har jag inte gjort så mycket. Hälsat på hundarna, läst och tittat på TV. Bara tagit det lungt med andra ord. Börjar bli lite trött nu. Ska väl försöka lägga mig i tid för imorgon kommer min sjukgymnast hit hem klockan nio.
Föressten! Jag har kommit på en liten ide som jag ska ta upp sen på bloggen antingen senare eller imorrn. Den är i inte så stor min idé alltså men ni får vänta med och höra den.

Nu ska jag kika runt på nätet och dricka bubbelvatten från soda stream. Bye!

Kommentarer
Postat av: muffins

åå vad nyfiken jag blev nu ;)

2010-04-08 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0