Min dag!

Snart är torsdagen slut. Vart en snabbvisit hemma denna gång. Kom hem igår och åkte till sjukhuset igen idag. Nu var det faktist skönt att komma hit för det är inte alls bra med stumpen och jag känner mig bara rädd och mår dåligt då.
Så det känns skönt att vara här ifall något skulle ske.

Jaja. Idag har jag sovit bort en tredjedel av dagen. Hehe nej då men nästan! Sen har jag som vanligt gjort mig färdig för att åka till sjukhuset. Det är ju det som sker dom dagarna då man ska dit.
Här på sjukhuset har jag tagit prover. HB:t låg på 82 så jag fick en påse blod. Tror dom har sagt mellan 80-85 så får jag en påse och under 80 så får jag två påsar blod. Låter ganska vettigt gjort tycker jag :)

Sen har även pappa varit hit på besök. Vi kollade på TV, pratade och löste korsord från tidningen KP Kryss och klur. En ganska rolig tidning faktist! Tänkte testa vara med och tävla i den tidningen. Har aldrig tur med vinnst.. Har någon tur med sådant?



Detta har jag roat mig med efter duschen som gick helt åt helvete. Var så ledsen för det gjorded så ont. Ville verkligen inte in i duschen denna gång men dom tvingar ju in en. Vet att det inte går och tvinga in någon igentligen men det känns som om tar jag mig inte dit själv så typ bär dom mig dit eller släpar eller nåt.

Jaja. Klockan är snart halv tolv och desferalet tickar på som vanligt efter blodet. Nu ska jag kika på andras bloggar.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0