Min dag..

Ja.. Min söndag har varit  ganska händelselös men den har varit bättre idag än igår iallafall. :)
Sov som vanligt ganska länge. Sen har man läst till och från på boken 14 år till salu. Jätte bra bok kan jag lova!

Sanna och jag började även att kolla på filmen Avatar men hon avbröt sen tittandet medans jag fortsatte. Tror hon vart tvungen och gå ut med Bozz och sådär. Har dock inte kollat klart på filmen än. Ärligt talat fattade jag inte först vad den gick ut på och så där men när man kollade mer på filmen så förstår man bättre. Ska nog fortsätta kolla på sjukhuset imorgon. Ska ju dit..

Det är typ det jag har gjort idag. Och även spelat lite sims 2. Men det är ganksa tråkigt. Gillar mest bara att göra människor och sen bygga hus och inreda. :P

Har ni gjort något kul idag? Berätta gärna! Nu ska jag fråga om jag kan få något att äta. Jag vet att det är sent men jag äter när jag är hungrig vilket jag är nu ;) Sen ska jag nog läsa lite på boken och sen fixa iordning mig för att försöka sova. Är jätte trött. Undrar om mitt HB är lågt. Har även haft yrsel till och från hela dagen idag. Inte kul för det kan snurra till rejält i huvudet på mig..

Men god natt på er!



Boken jag läser. Någon mer som har läst den?

Kommentarer
Postat av: marina hörnicke

d e en ruskigt bra bok, men bli så berörd

2010-04-26 @ 14:54:23
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0