Lördag!

God Morgon! Vaknade för ca en timme sen. Riktigt skönt att sova ut! Eller hur? Hihi!
Håller på och laddar hem avsnitt av dieselråttor och sjömannsmöss men det tar ju sin tid. Vill kolla fortsättningen men vet inte när det ska ske.
Vet inte vad som ska hända idag. Blir nog och ta det lungt och käka mycket godis. Fick påskägg med från sjukan igår till mig och Sanna. Jätte gulligt! Fast jag förstod inte riktigt om dom var från sjukan eller stiftelsen Min stora dag för det fanns tydligen nå skyllt från min stora dag i Teamrummet enligt Jörgen. Jaja skitsamma. Godis fick jag iallafall med mig hem :) Mumma!

Så det blir somsagt nog och öppna det idag. Såg att det var mycket gott i!



Nu ska jag sätta på filmen Bröllopsfotografen. Började kolla lite igår innan jag släckte. Himla bra film!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja den filmen är jätte bra:)

2010-04-03 @ 20:35:58
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0