God natt!



Nu äntligen kan jag få sova. Vadå vad menar du? Kanske ni tycker. Men det är så att jag har varit trött sen klockan 20.00. Men kan inte sova då för då finns det risk att jag vaknar inatt och inte kan sova. Det konstiga var att då klockan var åtta så hade jag bara varit vaken i ca 4 och en halv timme. Vaknade väldigt sent.

Förmodligen är det dåligt blodvärde och högt crp. Hela kroppen känns som gummi och jag är varm och har ont i huvudet. Förmodligen feber.. Inte kul!
Nu ska jag dricka lite vatten och sen sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!



Ett tips, du kommer att få lättare att sova om du går upp i rimlig tid. Jag går upp 7.30 varje dag. Det gör att jag är trött på kvällen och sover MYCKET bättre...

Ställ klockan på, låt säga 9.00, och låt dagen sätta igång. Vila en timme mitt på dagen och sedan var vaken tills klockan 21.oo. Jag LOVAR att du kommer att få bättre sömn och må bättre!



KRAM

Marie

2010-04-05 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0