God kväll!

God kväll kära bloggläsare! Haft en bra start på den nya veckan?
Min har varit ganska jobbig. Det känns inte alls bra i stumpen. Det känns som om det rinner och som om det ska sprängas. Ingen skön känsla alls och jag blir bara orolig.

Nu är jag på sjukhuset. Skrev det tidigare i ett inlägg. Tog prover och dom var väl hyffsat bra. Hb låg på 88 tror jag det var så jag slipper blod. annars har jag inte gjort så mycket annat här ikväll. Duschat inför imorrn och kollat på tv. Drygt att kanal 3 knepar sig. Bilden är typ avlång, stor och man ser inte texten på engelska program. Surt när den kanalen är bra. Få se det possitivt. HAr försökt att förstå mig på engelska. Haha och den är ju inte bra!

Mamma och Jögge har även varit på besök ikväll hit. Trevligt!

Hemma har det vart action! Sov tll typ 12 och sen käkade man lite. Bozz är på och retar dom större hundarna vilket e lite roligt! :D
Sen hade Sannas ena råtta rymt. Haha ena hunden upptäckte det och det är i och för sig bra. Annars vet man ju inte hur länge den blir lös. Nalle (hunden) stirrade in i ett hörn i rummet och vill typ gå lite till attack. Jag fattade ingenting för det är en låda i det hörnet med kläder. Man började fundera på vad han ville.
Men sen tittade vi i buren mamma och jag och jag sa att det fattas en råtta. Så det var en råtta på rymmen!

Jaja. Noog babblat för min del. Ska kika lite på olika bloggar och sen äta lite smörgåsar. Har moffat i mig godis. Fick ett ägg av avdelningen. Blev mitt fjärde ägg i år och jag vet att jag har en till som väntar från min farmor. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0