aj aj

Usch har ont! Inget känns bra och jag vill bara gråta. Har precis lindat på stumpen som för övrigt bara krånglar. Jag orkar inte ha ont och ha krångel! :( Bläää!! Går det inte över så får jag ta något extra. Vill inte känna mig så beroende av en massa mediciner för jag tar så mycket olika men vad har man för val då man har ont och det aldrig går över??

Ska försöka läsa lite ur fjärde boken av twilight serien. Har hållit på med den hur länge som helst. Sköterskan som jag har lånatt den av kanske börjar fundera när hon ska få tillbaka den. Om du (sköterskan) läser detta så lovar jag att du ska få tillbaka den. Det är bara det att jag har inte haft lust och läsa ett tag. Har en del kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0