tjat tjat tjat = personalens vardagsprat!

Nu är dom på mig igen om att släcka ner och sova. Gaah!
Hon ba: ja ni hade ju en överenskommelse.
Vadå vi? Dom hade det. Inte jag! Har aldrig velat släcka ner 23.00. Får dom det ifrån? Öh?

Lika bra att jag släcker ner snart. Annars blir vi bara sura på varandra här. Hahah! (kan inte låte bli att skratta)
Tror nämligen sköterskan är sur på mig lite för jag har redan varit emot henne lite. Hih!

Men jag får väl stänga ner datorn. Hon har redan varit på TVn och stängt av. Men rör hon min dator, då JÄKLAR!
SAARAS DATOR = RÖRFÖRBUD! (om inte jag till åter nåt annat, vilket jag inte gör till dem) Hähä!

Men dom ska somsagt inte tro att jag ska sova än. Får väl hitta på något annat, hm men vad?
Äh kommer väl på något snart! God natt med er! Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0