Systrar på besök

Hej!
Har mina systrar här just nu. Dom kom ganska tidigt hit. Minns inte tid men minns att jag låg och sov när Sanna knackar (nästan så det bultar) på dörren. Hehe!

Jenny hade med sig datan hemmifrån så dom sätter sig vid en varsin dator. Sanna lånade min. Jag fortsätter sova.
Sov ganska illa inatt som vanligt.
Sanna har färgat håret brunt så hon är brunett nu :) Passar faktist i det. Fast enligt henne så vart det lite ogämt så hon ska färga mer sen.
Men det blir nog bra det :)

Nu koller vi på Idol repriserna och pratar lite. Tog nyss prover så hoppas det är bra men det visar sig sen. Och imorrn är det omläggning. Ska bli så skönt! Längtar ihäl mig nästan! Vill ha det NU NU NU!! (dock är det tråkigt att sövas) Men omläggningen ska bli så skönt.
För det känns inte bra. Det är blött innefrån stumpen och det gör ont. Är dåsig i huvudet men det har inget med stumpen att göra i och för sig.

Det blir en lugn Söndag för oss här.. Mycket TV tittande kan jag tro ;P

Ska ni göra något kul då?
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0