Snart idol på tv

God kväll mina vänner!
Hur har ni haft det? (haha fattar igentligen inte varför jag ställer sånna frågor, ingen svarar ju) heh! ;) Men ialla fall. Låter ju ganska trevligt.
Idag var mamma hit en stund och även Pilla kom :) Pilla kom med Pizza så vi käkade lite gott och sen drog hon vidare dit hon skulle och mamma åkte hem.

Nu på kvällen har det varit sådär med mig. Har börjat blöda ur stumpen och det gör mig väldigt rädd och orolig ska ni veta. Jag tycker det är jätte jobbigt och inte veta om det ska fortsätta blöda mer eller om det ska sluta eller kanske to.m avta.
Därför är det så jobbigt att inte veta något. Men man får ha koll på stumpen och så. Skulle igentligen ha kommit upp idag men det är inte kul och hålla på och röra sig så att blodcirkulationen kommer igång ännu mer och så att det kan blöda mer.
Så det blir och ta det lungt nu och sen se på Idol som kommer på tv snart. Skönt och ta det lungt också men inte p.ga av en blödande stump. Usch! Och jag har morgon dagen kvar och sen är det omläggning igen.
Längtar dit! (det gör jag ofta nu för tiden) hehe! Men men.

Inte har jag något speciellt att skriva heller men ändå kladdar man lite i bloggen. :P

Hoppas ni får en trevlig kväll! Hörs nog ännu senare! Kram

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, själv har jag haft det skapligt :P vad roligt att få clownbesök lite då och då :D synd att du haft det jobbigt, jag skulle inte klara av att inte veta hur benet ska bete sig, ja är värsta kontrollfreaket. hoppas du får det bättre i morgon. kram <3

2009-09-29 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0