Slapp dag

God eftermiddag bloggen!
Anledningen till att jag bloggar sent är att jag har mått sådär idag. Har sovit hela dagen för jag har varit ovanligt trött. För ett tag sen fick jag reda på varför och jag har dåligt blodvärde. Det låg på 74. (förstod nästan att jag skulle ha dåligt värde)
Så nu väntar jag på att få blod. Det blir väl 2 påsar som vanligt. Tråkigt att få blod för sen måste jag ha denär medicinen som tar en evighet.. Aja..

Nu kollar jag på filmen Misa Mi som går på Barnkanalen eller SvtB som det nu kallas.
Ganska fin film tycker jag. :)
(har dock sett den förut men jag kan kolla om och om igen på den nästan) :P




Flickan på bilden har huvudrollen :)

Det handlar om en flicka som nyligen förlorat sin mamma och henns pappa har träffat en ny.
Hon åker upp till sin mormor som bor nånstans uppe i Sverige där det även finns samer.
Där är det en Varg som tjuvjägarna försöker döda.
Vargen har ungar som Misa försöker rädda. Och några i byn är efter henne..

Det är en film från 7år. :)

Nu ska jag fortsätta se klart på filmen.
Hade bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: rocmatte

16.34 är inte sent :d jäkla sjukdom du verkar ha då

2009-09-07 @ 00:04:56
URL: http://devilofuppsala.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0