Onsdag!

Hejsan alla!
Nu har man precis ätit. Vart potatis och köttbullar med sås. Smakade sådär. Sjukhusmaten är inte en höjdare att äta måste jag bara säga. Eeeuw! Hihi!
Nej då men det finns några grejer som kan smaka ganska bra och det är ju bra det. Jag har ju även Önskekost så jag kan ju skriva vad jag vill ha.
Men nu har jag slarvat med det för det är så svårt och skriva måltider för en hel vecka till sig. Eller tycker inte ni det?
Aja.
Innan jag åt så hade jag min massage. Alltid lika skönt men blir lite trött + att jag var det innan också :)

Sov ganska bra inatt förutom dom gångerna jag drömde mardrömmar.
Drömde b.la om en grej som har hänt tidigare i livet då jag var på stan med min lillasyster.
En främmande man försökte dra in mig i en hiss då som gick ner under marken till bilparkeringen. Han slet i mig ett bra tag och min lillasyster stod helt hjälplös med shoppingpåsara och visste inte vad hon skulle göra.

Ja det har hänt i verkligheten och jag minns det som om det vore igår. Lite läskigt att man kan drömma mardrömmar om det nu.
Dom andra drömmarna behöver vi inte gå in på. Men konstigt att man kan drömma så mycket mardrömmar på bara en natt. Jaja.

Senare vid tre tiden ska det vara möte. Drygt när man frågar vad det ska handla om och dom svarar: Dig!
Liksom jag är inte trög. Jag förstår att det förmodligen handlar om mig men om vadå? Finns så många olika "kategorier och ämnen" om ni förstår vad jag menar. Nu när jag int evet vad det handlar om blir jag faktist lite nervös. Och dom vill gärna att jag ska ta mig upp tills dess och jag förstår dem ju, men får se om jag vågar trotsa min rädsla (känns nämligen inte bra, känns som om det rinner)

Aja. Jag hör av mig senare! Ha det bra sålänge och annars också förstås! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0