Min onsdag!

Hej på er!
Nu blir det en sent inlägg igen.(har inte haft så mycket tid innan) Tänkte berätta lite vad jag har gjort idag.
Vid elva på morgonen kom min lymfterapeut och hon masserade mig (hela kroppen typ och det är super skönt) . Sen vid ett tiden kom Johanna :) Hon åkte tolv från hallsta. Stackarn, sitta en timme i en taxi :S

Det var super kul att se henne igen för det var ett tag sen och jag var väldigt nervös innan för då hade jag ont. Men med lite olika smärtstillanden så hjälper det. Hähä
När hon var här så gjorde vi inte så mycket. Kollade på tv, pratade, käkade, datan och så. Ganska skönt och ta det lungt också.

Sen när hon åkte så tog jag prover. Hoppas dom ligger bra :) Sen skulle jag vila men jag totalsomna. Fick ont i huvudet och var så trött. Sov bara 3 timmar inattt så det var jätte skönt och sova lite nu. Hehehe!

Imorrn är det väl omläggning igen. Hoppas verkligen det går bra och att det inte kommer blöda något efter nästa omläggning. Så jobbigt när det blödde igår men det har inte blödit något mer som syns.
Usch vilket tråkigt inlägg jag gör nu..
Är nyvaken och det vart säkert lite snurrigt :D Hahah
Nu ska jag hålla mig vaken, kanske läsa frida tidningen som jag premenurerar på. (fick inte förra nummret, det var taskigt! Dom har hoppat över ett nummer) grr!

Sen blir det idol på tv! Ja! :) Men vi hörs sen! Kram

Kommentarer
Postat av: Pilla

mejla frida och fråga dem varför du inte fick förra tidningen, så kanske du får en på köpet sen. kramiz<3

2009-09-30 @ 21:10:51
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: Jenny

asså har du inte fått frida tidningen? Jag såg den idag.. Med kenza på omslaget

2009-09-30 @ 21:44:18
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:40:14
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0