Lördag!

Ikväll var ju Emily här och hälsade på mig och min syster som också är här. Alltid trevligt med besök av dem bästa. (mina systrar och bästa vännerna)
Det vart mest prat och sen käkade vi lite. Heheh bjöd på chokladpudding :P (färdig gjorrda dock och dom är inte lika goda som det med pulver och mjölk tycker jag) men det gick att äta.

Sen strax efter 10 hoppade jag upp i sängen. Vägde mig innan. (var himla nervös) Har varken gått upp eller ner vet jag nu. Tråkigt! (behöver gå upp några kilon) :/

Men men. Kvart i 11 åkte Emily hem och Jenny är kvar än. Väntar på mamma som ska komma och hämta henne.
Så ska umgås med Jenny nu tills hon kommer sen får vi se vad jag orkar göra. Vi börjar båda bli trötta.

Säger ialla fall Godnatt nu ifall jag inte orkar skriva mer sen. Måste somsagt sova lite också för Pilla kommer idag och man ska väl vara lite pigg då hon är här?

Men god natt med er och hoppas ni sover gott! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe du har skrivit lördag som rubrik, men det var ju fredag väl? eller kanske ja som e snurrig

2009-09-05 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0