Lördag kväll...

God kväll bloggen!
Har precis kollat klart på "som man bäddar" som gick på kanal 5. En mycket bra film som jag igentligen har sett förut, bara det att jag inte minns nåt av den filmen. :P Hihi!
Pilla åkte strax före kl sex. Kul att träffa henne!

Sitter här och kollar på sommarkrysset och äter godis och dricker juice. Min syster är på Grönan just nu tror jag. Hoppas hon har haft en bra dag där...

Jag just nu! :)



Det börjar kännas sådär... Hostar ganska mycket och krångel med stumpen. Allt är blött typ.
Väntar på mina mediciner som skulle ha kommit nu klockan 8. Men jag vet inte vart hon tog vägen? Undra om dom har fullt upp här på avdelningen eller något?

Aja jag ska väl fortsätta kolla på TV. Hoppas ni har en trevlig Lördag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0