Lördag!

Hej!
Jösses va sent jag börjar skriva. Anledningen är att min syster är här och har lånat datan och jag har inte orkat brytt mig så mycket om bloggen idag  :)
Även pappa har varit här idag på besök. (min syster är i och för sig fortfarande kvar)
Hon är här medans mamma jobbar.
Det är kul med besök.

annars har jag inte ghort så mycket annat. Sov skitdåligt inatt och försökte sova på förmiddagen och det gick väl till och från. Hade ganska så ont. Och inte känns det bra i stumpen heller. Blir så orolig och rädd då.

Pappa kom vid 14.00 och hade med sig mat från Burger king.
Så jag har umgåtts med han och min syster och mamma som var här tidigare och kommer sen igen.

Bli ett litet kort inlägg nu. Sanna kom tillbaka från kiosken med mitt godis från kiosken.

Hörs sen senare! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0