God natt!

Usch måste snart stänga ner datorn :( Dom är gämt på mig om det! Så himla drygt. Jag vill stänga ner den när jag vill. Men det får jag tydligen inte... Det suger!
Borde iallafall få ha den på nu när det är omläggning dagen efter liksom som typ nu (torsdag = omläggning)
Då har jag inget jag behöver vara pigg och utvilad till. Hoppas ni förstår mig nu.

Är lite ledsen över att dom ska tro att dom kan bestämma så mycket. Förövrigt har jag haft en bra kväll med min lillasyster här. Vi har setat vid datan. Sen har jag kollat på tv och hon haft datan en del.
Vart även Idol på kvällen och dte är ju så bra. :)
Efter så vart det Kändisjungeln. Det är så tråkigt program men ändå kollar jag på det.? Fattar inte? Hahah!

Aja, jag måste väl släcka ner datorn och tv. Eller stänga av med andra ord. Men jag ska FAN inte sova än!
Ursäkta blir lite sur. Det ska inte gå ut över er igentligen. Förlåt!
Får väl hitta på nåt annat. Läsa eller något.

Har fått en omläggningstid till imorrn. Dom räknar med att ta mig på morgonen om inget annat kommer in ssom akut grej och det är super skönt att dom räknar med en morgon tid (alltså kl 8.00) :)
Hoppas bara att det blir bättre gjort denna gång, nu när det är helg och en dag extra och så.

aja nu ska jag stänga ner. Dom kommer väl och tjatar annars... suck...
Go natt med er! Hoppas ni sover gott! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0