God Kväll!

Hej ni som läser!
Blev ett sent inlägg idag. Men tänkte berätta lite vad jag har gjort idag.
Idag är det måndag och det innebär att det är omläggningsad för min del. Det är super skönt nu när det är nytt och inte som det var igår. Usch nej! Jag somnade jätte sent inatt på grumd av det.
Igentligen skulle jag ha varit på op vid lunch men fick komma dit vid halv 10 och det var riktigt skönt att få komma tidigare :)
Omläggningen gick bra fast jag funderar på om jag blödde under omläggningen?
Vaknade nämligen och fick blod. Men det är inget som står i papprerna om nå blödning. Men samtidigt hade jag inte så högt värde då jag åkte in. Det låg på 85 så dom på Op kanske tyckte jag skulle ha det.
Synd bara med Desferalet (stavniing?) som går så länge. Blir inte av med det föränn imorrn nångång efter lunch.
Är även lite missnöjd över lindningen men det behöver vi inte gå in på här :P
Aja men det är ju sånt som jag behöver så det är väl bara och stå ut.

Efter omläggningen har jag sovit. Sen har det inte hänt så mycket mer.
Mamma och Jenny var här en stund på kvällen. Trevligt :)
Sen vart dom tvugna att åka för Mamma måste hämta min syster hos en kompis. Annars har det inte hänt nåt annat.
Tråkig dag = Tråkigt inlägg! Hahaha! det lät ju bra.

Men ha det bra sålänge! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0