Förlåt för sent inlägg..

Hej!
Ursäkta att jag bloggar sent. Eller jag ska väl kanske inte be om ursäkt? Min blogg! Thihih! nej då..
Men idag hade jag somsagt omläggning. Själva omläggningen gick som det brukar men efter har jag haft ont...
Hoppas jag är smärtfri imorgon! Hoppas hoppas hoppas. Har verkligen sett fram emot morgondagen!

Aja, fick en tid på OP kl 9 och det var ju skönt me tanke på att jag inte var OP-anmäld.
Efter då omläggningen var klar så vaknade jag ovanligt snabbt. Det var nästan hemskt. Var så förvirrad och hade så ont. Jag vaknade redan på operationsbordet precis innan dom tänker lyfta över mig till min säng. Vanligtvis så vaknar jag på uppvaket efter att ha sovit ett tag där också.
Så det var en jäkla skillnad.
Funderar på om om testade något nytt? Har inge aning..

Men där låg jag sen på uppvaket och grät och hade ont. Förmodligen störde jag dom andra patienterna men jag kunde inte låte bli. Vet att det inte tjänar med att skrika och så när man har ont men ändå kan det bli så. Så jag fick smärtstillande och lugnande imellan åt. Så jag sov lite då och då men inte alls mycket.
Då jag var tillbaka till avdelningen fick jag ett annat smärtstillande och lite av värkan försvann så jag somnade. För jag var helt slut och det var riktigt skönt att sova efter.
Mamma var även här då. Sen åkte hon för att skjutsa min lillasyster till stallet och så.

Sen då jag var ensam har jag typ bara tagit det lungt då det har gått. Har haft ganska så ont idag.
Mamma och Sanna kom till sjukhuset strax innan 20.00 igen och vi kollade på idol. Det är ganska kul att se. Någon mer som kollar på idol?
Och efter det så vart det Lyxfällan. Det är också himla roligt att se.
Mamma och Sanna åkte för ca 35 minuter sen och jag ska kolla runt på nätet och äta min munk som mamma kom med :P
Hoppas ni mår bra! Kram

Kommentarer
Postat av: mattias

älskar idol

2009-09-10 @ 22:34:58
URL: http://www.ourwoldtogheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0