Omläggningsdag

Jaha. Torsdag, nu närmar det sig kvällen.. Hade omläggning idag. Omläggningen gick väl okej men lidningen vart typ sämre än förra gången. Är ledsen över det.. Nu betyder det att jag ska ha det så fram till måndag då nästa omläggning sker. :(
Nu kanske ni tänker: Men det är väl bara att linda upp och om igen?
Tyvärr är det inte så enkelt. Vi får inte linda upp här, det får endas kirurgerna göra och dom brukar inte vara så "pigga" på att vilja göra det då det inte är omläggning eller om jag har ont av det.
Vilket jag inte har nu. Stumpen är bra lindat men jag har även lindat runt midjan och stump (som en 8a typ) Svårt att förklara.
Det är runt midjan det bara trycker utav helsike. Ganska jobbigt..
Nog pratat om det. Måste vara tråkigt o läsa om mina problem som är små igentligen. FAst det är min blogg, gillar ni inte den så behöver ni inte läsa ;P Hahah! Nej då. Aja skit samma...

En narkossköterska som skulle söva mig bor där jag bor! :D Hihi! världen är bra liten (som man brukar säga)
Våran lilla konversation:
- Jag bor längre in på *********** där du bor. (säger självklart inte namnet där jag bor)
- Jaha!
- Ja, det är vi som har hästarna.
- Jaha, va kul!
- Ja, såg dig lite då och då, då du kom och kollade på dem.
- Hihihi!

Jätte snäll människa men jag kom inte ihåg att det var hon som bodde där hästarna var. Heheh! :P

För övrigt har jag inte gjort nåt idag. Har sovit typ hela tiden. Blir så himla trött efter narkosen nu för tiden. Men det är skönt att få sova :)
Har ni haft en bra Torsdag? Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0