Tisdag

Hejsan alla därute i vårt avlånga land! :P
Hur har ni det idag? Här är det helt okej. Vart ingen skola för mig idag så jag har pluggat lite matte här idag på sjukhuset. Men det vart inte så mycket för sjukhusclownerna kom på besök oxh stannade ett tag hos mig. (det är ju MYCKET roligare med clownerna) :D
så får ta igen matten senare, det är ju viktigt.

Nu ska jag käka. Dagens lunch blev stuvade makaroner och köttbullar. Hoppas det smakar.
Sen vid ett tror jag lymfterapeuten kommer. Det ska bli himla skönt med massage!!

Vi hörs nog senare! HEj sålänge!

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, åå va skönt med massage, det skulle inte va helt fel :P roligt att få lite underhållning av clownerna, du får be personalen att sjunga lite för dig de dagar clownerna inte är där hehe :D

kram

2009-10-20 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0