Söndag!

God efter middag!
Hur mår ni? Här är det ganska okej. Börjar kännas nu i stumpen att man behöver omläggning och det känns inte så mysigt kan jag säga. Är även ganska så trött. Somnade nångång efter 4 inatt och vaknade tidigt. Jag kunde inte sova längre heller för hade ont så det förstörde det hela. Usch!

Aja annars har det inte hänt något idag. HAr kollat på reprisen av idol som har gått i veckan och bara tagit det lungt.
Ska snart ta prover och jag hoppas dom ligger någorlunda bra. Tror pappa kommer senare också. :)
Nu ska jag kolla vidare på datorn.
Hade gott! Kram

Kommentarer
Postat av: D E L L A

hallå! :)

Vad hittar du på?

2009-10-04 @ 16:06:04
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0