Ont och obehagligt :(

Hejsan!
Hur har ni det en sånhär tisdagskväll? Själv så har jag det ganska jobbigt. Har ganska ont och stumpen känns ovanligt svullen. Jätte jobbigt!
Sanna kom till mig vid halv fem och åkte nu vid 22.00 så jag har haft henne på besök idag. Trevligt!
Vi har typ kollat på TV, setat vid datorn. (hon testade b.la att spela spore) :) Sånt som jag brukar göra.

Jag kollade en blogg och hittade en rolig grej som hon hade skrivit om. Nämligen sidan: en.akinator.com det är en "gubbe" som listar ut vilken kändis man "tänker" på. Haha den listade t.om ut Bert Karlsson och Hello Kitty b.la xD
Ganska roligt i början när man testar och man vill nästan testa om och om igen och kolla om den kommer på alla möjliga olika. Testa på ni. Dock är det på engelska så man bör ju vara lite kunnig.




Så ser "gubben" ut. Typ lite alladin liknande? :P

Aja. Nu ska jag väl käka lite snart. Börjar bli hungrig.
(tråkigt inlägg)

Aja.. Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0