Onsdag!

Hej!
Nu har jag precis käkat. Var klyftpotatis, nötbiff och nå sås till. Var ganska gott för att vara sjukhusets mat. :)
Innan dess var jag nere på sjukgymnastiken (i gympasalen) och tränade lite. Vart ben och armar. träning alltså :P Hehe! Va ganska kul men jag var lite tveksamt till det innan för hade ont. Men det gick bra.

Efter det så var jag på lekterapin en liten stund. Kollade VLT och drack te. Vanligtvis så pysslar jag men orkade inte det. (eller snarare så visste jag inte vad jag skulle göra) Heh!
Mamma kom även dit. Sen gick hon och hämtade Nalle så jag fick träffa han ute på lekterapins gård. Han var så himla glad över att få vara med och sen träffa mig. Fick en massa blöta pussar :D Hihi! Världens underbaraste hund typ!

Fast ute var det inte så skönt. Blåser ganska mycket här. Men lite skönt var det ändå. Jag drack ju te innan så jag var lite varm innan jag kom ut. Sen fick personalen på lekterapin se NAlle och dom tyckte han va fin :)

Lite bilder jag tog med mobilen:


1a: Nalle




2a: Lite av lekterapins gård (lekstuga på bilden)




3e: en ljus bild på nalle.




4e: en till ljus bild





5e: Lite av sjukhuset och himmelen

Kommentarer
Postat av: Jenny

lilla sööta nalle :P

2009-10-07 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0