Omläggningsdag

Ja idag var det omläggning. Var riktigt jobbigt. Hela dagen gar varit skit typ. Börjar med att man inte har sovit något inatt typ. Har haft väldigt ont. Fick stesolid, och OxYnorm först och sen senare fick jag Morfin för värken vägra försvinna. Men det vart lite bättre då så jag fick sova 2-3 timmar. Sen vaknar man igen och har ont. Fick min morgonmediciner tidigare och försökte sen blunda till det var dahs för att vakna till och sen duscha.

Duschen gick förvånadsvärt okej. Jag trodde jag skulle få ont p.ga att man var så trött och blir ännu känsligare.
Efter duschen gjorde jag iordning mig för att fara till OP. Synd att Stig är borta 2 veckor.
Omläggningen blev inte så bra men jag måste berömma dem att den är bättre än var den var förut när dom andra la om. Så det är ju på bättringsvägar om man har tur :)
Efter omläggningen har jag sovit till och från då jag har kunnat. Sen har man haft ganska så ont. Hela dagen istort sett. Absolut inte roligt med värk.

aja nu tittar jag på Grannfejden och käkar lite choklad. :) Ska kolla lite Julklappar snart.
En annan bra sak är att dom har ändrat tillbaka till min styrka på mina värkmediciner jag hade förut.
En annan läkare förstod inte varför dom var ändrade så han ändrade tillbaka :D

Aja vi hörs! Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0