Omläggningsdag

Ja idag har jag haft omläggning. Duschade som vanligt imorse och det var riktigt jobbigt. Hade så himla ont, allting sprängde (kändes det som) och kändes spänt.
Men det var skönt att komma till sängen igen och kunna slappna av lite.

Lite roligt var det ju. Dom på OP sa att jag skulle få komma dit nångång efter lunch och jag trodde jag skulle bli tokig. Vadå? EFTER lunch? Där låg jag blöt i sängen efter duschen. (lite av lindorna blir blöta och det är ju inget man kan torka bort) Men jag tänkte liksom aja då får jag väl ligga här blöt.
Sen strax innan 9 försöker jag blunda lite och då kommer det in en sköterska och säger att jag ska vara på OP halv 10. Fick tiden ändrad! Yeey! Himla skönt ska ni veta. :)'Så då var det bara och göra sig klar till operation då.

Omläggningen gick för övrigt bra. sov väldigt länge efter. Även dom på uppvaket sa det. Haha. sendå jag kom tillbaka till avdelningen så fick jag mina mediciner och fortsatte sova till ungefär 19.00 :P
(visst jag vaknade ju några ggr då och då men somnade snabbt om)

Mamma kom även en stund på kvällen. Sen har det inte hänt nå mer. Ska väl ta och titta på inlåst som börjar snart. Tycker det är ett bra program. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0