Min fredag

Hej!
Ursäkta att jag inte har bloggat tidigare idag. Har inte orkat och haft lust men har försökt lovat mig själv att åtminstonde skriva nån rad varje dag för att jag ska kunna kolla tillbaka i mitt liv. Ja ni förstår nog.

Idag har jag varit i skolan här på sjukhuset och pluggat matte. Gick bra.

Sen vid lunch hade jag tid vid Ögonkliniken för att kolla mina ögon. Har känns som om jag har haft skräp typ. Det berodde på torrhet tyckte jag hon sa och ska nu ha ögonsalva.

Sen har mamma jenny och sanna vsrit här och vi har kollat på idol :)
Kul att du är hemma igen Jenny! Har saknat dig <3

Vart en kort inlägg om vad jag gjort idag. Mår inte så bra. Har gabska så ont. och det känns inte bra :(
Väntar nu på att idol ska börja igen. Reza var bäst ikväll!! Vilken tyckte ni?




Jag kollar synen på ögonklin.. Ser bedrövlig ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0