Min dag

Nu vart det typ samma som igår. Har inte skrivit tidigare för inget har typ hänt förutom att mamma och Jörgen var här tidigare idag. Sen har jag bara glott på T och vilat. Börjar kännas jobbigt med stumpen, haft ont och nu känns det som om att det rinner. Och vad ska jag tro? Vad kan det vara? Sårvätska? Blod?

Osäkerheten gör mig galen, rädd, nervös, orolig m.m.. Och tror jag att det blöder och är rädd för det så blir jag bara arg och irriterad på mig själv när allt har gått bra och jag har trott att något kan hända.

Aja ska väl fortsätta dricka min Cola och se på En ö i havet. En himla bra serie! :) Efter det så blir det väl Körslaget på 4an där Amys lag är bäst :P Hih!



TEAM AMY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0