Min dag!

Hej bloggen!
Hur har er Onsdag varit? Hoppas inte den har varit lika jobbig som min Onsdag.har knappt haft en lugn stund utan smärta alls.
Var ner till lekterapin och satt där och bläddrade i kattaloger. Ville inte göra något annat för jag kunde inte sitta för hade så himla ont. Sen kom sjukgymnasten och ville träna men det fick vi avbryta sen för det vart för jobbigt. Hade för ont. Pappa kom hit idag och hälsade på. :) Det var trevligt. Sen har då Sanna vart här hela dageb och mamma en stund.
På eftermiddagen har jag ite gjort så mycket. Kom en människa från tandvården och vi fortsatte vår behandling.

Efter det så tjatade skötarkorna om längd och vikt. Men jag ville absolut inte eftersom det kändes jobbigt i stumpen och jag sa att det kommer att blöda det går inte att ta vikten dagen före en omläggning. Dom fortsatte att tjata och tillslut försökte jag ta vikten och naturlivis började det att blöda. Jag förstår inte att dom inte kan lyssna på mig, istället måste "saken" ske innan dom tror mig verkar det som. Värdelöst! Fast nu skulle dom skriva i pärmen att vill dom ha vikt så måste man ta det samma dag som omläggningen eller dagen efter. Det är ju bra det men jag vet inte hur många ggr jag har sagt det då dom vill ha vikt på t.ex helger. :(

Direkt efter att vi förstärkte så kom en människa från Ögon och kollade mitt öga. Det har varit jobbigt. Och det var något i ögat som hon inte visste var det var. Men jag fick bedövning i droppform i ögat och hon tog bort det.
Så är det problemet löst!
Nu har jag setat hela kvällen med en jäkla rädsla över stumpen och så. Rädd för att det ska gå igenom. :S Det är svårt för er att förstå kanske men det känns liksom som om att det rinner ibland och att kompresserna är dyngsura. Värst blir väl det då jag ska på toa innan jag ska sova. USch!
Ska snart få Stesolid mot oron. Hoppas det hjälper lite och nu ska jag käka en smörgås innan jag ska fasta.
Hej sålänge!
Värst blir väl då man ska på toa och måste spänna stumpen.

Kommentarer
Postat av: muffins

jag tycker du är så tapper som orkar med allt som strular och dom som tjatar. förstår lite att vissa saker måste bli gjorda men de är ju inte alltid så lätt. fortsätt kämpa tjejen, du fixar det här. positiva tankar :)

kramkram

2009-10-15 @ 14:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0