Lika bra att säga god natt då :(

Usch. Måste stänga ner datorn om 20 minuter. Jag verkligen HATAR det!! HATA HATA HATA!
Sköterskan ba: ja ska du ha nånting och äta innan du ska släcka och sova? 20 minuter kvar. Vadå sova? det står inte att jag ska sova på schemat.
Det står bara att jag ska stänga av TVn och datorb. Vad tror hon?!
Aldrig!!

Jag ska vara vaken sen vad jag ska göra är en annan femma.. Läsa typ eller något. Punkt slut!

(förlåt att jag skriver av min agression här men jag blir så arg)
Och dom fattar ju ingenting. Känner mig som värsta bebisen som måste sova och jag kan inte ha kontakt med vissa av minna vänner då heller knappt. :/ Det suger!

Ja det var allt från mig. Idol börjar nu igen så ska kolla på det. God natt med er!

Kramkram  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0